PTS

Cosmoderm

cosmoderm

Cosmoderm

cosmoderm

Friday, December 19, 2008

i'm sick!

Assalamu'alaikum semua...

semalam adalah hari sungguh memeningkan kepala aku, dah la malam sebelumnya aku demam, lepas tu tak boleh nak tidur, esoknya plak aku lambat bangun pagi. Bangun2 je aku tengok jam, dah pukul 7.08 minit, padahal waktu itu sepatutnya aku sudah berada di dalam LRT untuk ke tempat kerja. Aku tak boleh kelam kabut, aku kena relaks, aku mesti kelihatan tenang sepanjang masa, kalau tak, nanti aku akan tension, kalau aku tension aku makan banyak, kalau aku makan banyak, aku jadi gemuk(memang gemuk pun), bila aku jadi gemuk, aju2 aku yang lain pasti tak muat, kalau baju2 aku yang lain dah tak muat, aku nak pakai baju apa??? (hehe... melalut plak)


So dengan hati yang tenang, aku ke tandas untuk mandi, membasuh baju, gosok baju, sarapan dan pergi ke tempat kerja dengan hati yang tenang, ermm... kengkawan aku dah bising, aku harus mandi cepat...

chaloo....

No comments: