PTS

Cosmoderm

cosmoderm

Cosmoderm

cosmoderm

Wednesday, January 7, 2009

Main Hujan...

Assalamu'alaikum semua...
Kali ni aku nak cerita tentang apa yang aku buat petang semalam, iaitu pada tarikh 6hb Januari 2009.

Jam 5.00 Petang
[hujan dengan lebat sekali]
along: kita lepak dulu la kat bawah, tunggu hujan reda sket
me: ok jer...

sambil menunggu hujan reda tu, aku pun sembang2 kosong la dengan along...

Jam 5.30 Petang
[still hujan lagi]
along: jom lah...
me: ok! (jawapan yang bernas dan tepat, *pilihan bijak*)

dalam perjalanan nak balik ke rumah tu, tiba2....

HUJAN LEBAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

me: it's raining men!!! lalallaa....
[sebenarnya tidak menyanyi pun, itu hanya ditokok tambah supaya cerita lebih menarik. sebenarnya mngatakan yang ini...]
me: argghhhh, basah kuyup!!!! takde seinci pun anggota badan aku yang kering, melainkan beg adidasku yang kalis air itu...
along: [tenang je bawa motor, mentang2 lah pakai baju hujan. hehe...]
me: [menggigil kesejukan]

sampai je kat kajang utama, aku & along terus singgah ke kedai untuk menyelesaikan urusan masing2 (urusan apakah??). then kitorang pun balik rumah...

ermmm...
kepala aku dah mula berdenyut2, aku nak balik rumah dulu lah...
chaloo....

No comments: