PTS

Cosmoderm

cosmoderm

Cosmoderm

cosmoderm

Wednesday, June 15, 2011

Perodua Myvi baru - Lagi Best!

Assalamualaikum semua,

Semangat plak aku menghapdet blog aku hari ni... Well ini semua demi followers & readers jugekk... kali ni meh aku kongsi gambar perodua Myvi baru yang akan dilancarkan esok kut... tapi gambar2 ini bukan lah aku yang ambik sendiri. ape2pun korang tengok je k...



sumber diperolehi dari: http://www.arenakereta.com/lagi-gambar-perodua-myvi-2011-baharu/

So kepada sesiapa yang rasa nak merasa kereta Myvi baru, boleh la membuat tempahan di cawangan Perodua yang berdekatan *chewaahhh macam ejen Perodua pulek...

see you guys soon...

chow...

No comments: