PTS

Cosmoderm

cosmoderm

Cosmoderm

cosmoderm

Sunday, January 22, 2012

aku & perkahwinan??

assalamu'alaikum,

rasanya belum terlewat lagi untuk aku mengucapkan selamat menyambut tahun baru 2012 kan?

SELAMAT TAHUN BARU 2012!!!! *bunyi bunga api berdentum2 di langit angkasaraya...

bila dah meangkah ke tahun baru ni, maka akan bertambah la umur aku, dan kebiasaannya soalan2 macammni pasti akan diajukan:-

1. dah ada calon ke?
2. bila nak kahwin?

serius aku katakan yang aku masih belum bersedia untuk semua tu lagi. oh tidak, belum sampai masanya lagi, banyak perkara yang aku masih belum capai lagi. bilamdah sampai seru pasti aku akan hebahkan benda yang baik ini...

kawan2 zaman sekolah aku dulu dah ramai yang mendirikan rumahtangga, dah ada anak masing, ada yang dah bertunang & tak lama lagi akan berkahwin. Bukan takat tu je, adik beradik aku pun semua sudah berkahwin dan ada anak masing2.

errrrmmmm, kahwin.... nanti lah dulu....

No comments: