PTS

Cosmoderm

cosmoderm

Cosmoderm

cosmoderm

Wednesday, February 1, 2012

apa yang aku sedang makan?

wuhhuuu.... perut aku yang kosong ini menandakan ianya minta untuk diisi, so mata aku mula la mencari2 kalau2 ada benda yang boleh dikunyah dengan penuh selera di area jalan masjid india ni... maka tumpuan aku teralih kepada satu gerai ayam goreng terhangat di malaysia, (bukan KFC okeh? KFC tak pernah bukak gerai di jalan masjid india)... itulah dia gerai.....     (<-------- Tuan2 & puan, entry ini sepatutnya keluar semalam, tapi since internet bengong, bersambung ke pagi esoknya pulak, hari ni lah tu)

UNCLE BOB!!!!

*tepukan gemuruh* iya tuan2 & puan, inilah dia ayam goreng yang menjadi pujaan aku selain daripada KFC, sedap yang amat, harga pun xdelah mahal sangat pun, selalunya aku beli RM5.50 je, berbaloi jugak lah, kenyang pun kenyang, sedap pun sedap. 

errkkk, lapar la pulak pagi2 ni... pergi cari makan dulu lah ye, agak2 ada tak ayam 'pakcik bob' ni jual kat cafe opis?

No comments: