PTS

Cosmoderm

cosmoderm

Cosmoderm

cosmoderm

Thursday, February 9, 2012

peti sejuk ni dah ada kat pasaran tak?

sumber dari 9gag.com


abaikan gambar kartun kat bawah tu... hehehe...

dunia dah maju, teknologi semakin canggih. Nampak cool kan? Aku tak sure la kalau peti sejuk ni memang dah wujud di pasaran, atau sekadar lakaran saja. Tapi kalau betul dah wujud, kena hati2 la kut. takut2 nanti family yang ada anak kecil termasuk plak dalam peti sejuk tu, memandangkan peti sejuk ni takde pintu kan? hehehe...

No comments: