Cosmoderm

Wednesday, February 15, 2012

selsema oh selsema...

oh seksa rasanya bila selsema ni, dah masuk 2 minggu dah ni, tak baik2 lagi. Aku ada je bawa ubat selsema kat dalam beg tapi kang aku tertidur plak kat bilik ceramah, siap berdengkur lagi. cemaner tuh, sape nak jawab???

urgghhhh.... rimas gile bila time tengah dengar ceramah, macam ada something je yang nak keluar dari hidung. Ish... ishh... ishhh... sangat tidak selesa ok?



oh tidaaaaaakkkkkk..... i need a doctorrrrrrr.....

2 comments:

Yana Libra said...

Banyakkan minum air masak ye~~~


p/s:dah klik iklan nuffnang awk~~~ :)

razzwey said...

Kat hotel ni pun hidang air kosong je, hahaha...

Thanks ye yana, japmlagi sy klik iklannnuffnang awak jugak... :-)