PTS

Cosmoderm

cosmoderm

Cosmoderm

cosmoderm

Monday, February 13, 2012

Travel lagi...

Wuuhhuuu.... Balik je dari Kluang semalam, badan aku dah tak larat gile dah... kulit dah tanned habis dah, badan & sendi2 semua sakit wooo... nasib baik ada panadol extend, lega la sikit, kalau tak, nak turun dari katil pun seksa yang amat, apa lagi kalau berak cangkung... hahahaha...

Ni pun penat tak hilang lagi nih, baju pun tak sempat nak kering, aku kena pergi melaka pulak esok... 4 hari pulak tuh? nasib baik pakai baju kerja je, baju sukan takyah la bawak. tak packing lagi, cemaner tuhh? ayoyoyoooo....

Melaka, tunggu aku ye... i'm coming!!!

4 comments:

Yana Libra said...

pergi sana untuk keje ke?? keje ape?

razzwey said...

Yana, ada kursusmkat sana... Keja gomen je... Hohoho...

Yana Libra said...

Ooo..bestla dapat keje ngan gomen..sy asyik fail je interview..hehe~~

razzwey said...

Syukur lah, xpe ada rezeki mesti dapat kerja jugak, cepat @ lambat je...