PTS

Cosmoderm

cosmoderm

Cosmoderm

cosmoderm

Wednesday, January 16, 2013

Menangis bila bertentang mata...

Assalamualaikum semua...

walawweehhhh!!! Kelihatan jiwang tak tajuk entry kali ini? Bukan main lagi kau Razi!!

Entry kali ini bukan lah entry jiwang pun, malah bila menangis pun, langsung tidak timbul pun sebarang perasaan cinta, kaseh & sayang apatah lagi perasaan kecewa seperti orang putus cinta, memang tiada lah. Yang ada cuma lah rasa pedih je, kat anak mata...

Aku pun tak tahu lah nak cakap macam mana perasaan aku ketika bertentang mata dengannya... Korang nilai lah sendiri ye? hehehe...



Muahahaa.... Korang kenal tak siapa tu? kenal tak? itu lah Blogger Boni Kacak yang agak-agak kacak juga lah jika dipandang dari arah selatan, kelihatan mirip Saif Ali Khan kot. Tapi jangan pandang beliau dari arah Barat, kelihatan seperti Maya Karin pula, takut2 la kalau korang terpikat (untuk lelaki) kan? Harammm meminati kaum sejenis nih! hahaha... (Ampun BONI~~~~~~)

p/s: Oh ye, dikesempatan ini aku nak mengucapkan Terima Kasih kepada Boni Kacak kerana anda sudi menerima tawaran Penyamun Inc. untuk join the club! Ini Bermakna Penyamun Inc. sudah mempunyai 8 ahli kesemuanya!

4 comments:

boni kacak said...

dah macam entri gay pulak aku rasa ni.hahahahaha..

razzwey razz said...

Hahahaaa.....

Seneorita Baharin said...

video ni lawak gila..hehe :D

razzwey razz said...

Seneorita,
Nampak je macam lawak, tapi seksa menahan mata tu hanya Tuhan yang tau... hahaha...