PTS

Cosmoderm

cosmoderm

Cosmoderm

cosmoderm

Tuesday, July 16, 2013

Dapat mesej dari Lisa Surihani...

Terkejut juga aku tiba2 je dapat mesej dari 'Malaysia's Sweetheart', Lisa Surihani. Kepala terus melayang ke angkasaraya, sambil membayangkan aku & Lisa berlari2 di tepi pantai menikmati angin sepoi2 bahasa kebangsaan. Oh Lisa....

Yakin je kan aku balas mesej tu? hahahaa...


Poyo je kan? Macam lah aku sorang je yang dapat... Hahahahaaa...

p/s: Kalau korang nak dapat mesej2 macam ni dari Lisa Surihani, sila lah add Wechat beliau...

10 comments:

Bro Framestone said...

INi tiru Bro ke ape nie?

razzwey razz said...

Bro, sama ke? hahahahaa... kebetulan je bro, takde isu plagiat ni... :-)

jejari kucing said...

saya pulak dapat sms dari emak lisa

razzwey razz said...

Ejul,

husband lisa ada sms tak?

Carlos Santiago said...

ala dh ada suami.

razzwey razz said...

Carlos Santiago,

itu lah... uhuukk uhhukkk... (TT__TT)

kak dayah said...

ok bai

razzwey razz said...

Kak Dayah,

babaiiii....

muhamad Nazri said...

untunglaa..huk3

razzwey razz said...

Muhamad Nazri,

"untung" la sangat... hehehee...