Cosmoderm

Wednesday, July 3, 2013

Ini lah Kisah KITA...

Assalamualaikum semua...

Dah lama jugak aku tak update pasal aktiviti atau perkembangan kini Penyamun Inc. kan? Kali ini aku nak update tentang sebuah video yang agak baru juga mengenai kisah yang seringkali KITA hadapi dalam kehidupan seharian KITA, tapi berbeza cara KITA menghadapinya. Ada yang mengambil pendekatan positif, ada yang mengambil pendekatan negatif. Apa2pun setiap manusia mempunyai pilihan, samada baik atau buruk, terpulanglah pada KITA untuk memilihnya.

Karya ini adalah arahan Chip Penyamun iaitu Bophairy, skrip juga oleh beliau, kameraman bertukar2, hehehe... 

"Ini bukan kisah aku, bukan kisah kau, bukan kisah mereka, tapi ini kisah KITA"


Apa2pun layan dulu KITA part 1 ok? klik sini -----> KITA


4 comments:

Ezelovesse7en said...

Ok! saya singgah :)

dayang nur atiqah said...

hihihi

razzwey razz said...

Ezelovesse7en, terima kasih sudi singgah... singgah la selalu... hehehe...

razzwey razz said...

Dayang Nur Atiqah, hai hai... ^_^