Cosmoderm

Monday, July 22, 2013

PENEMUAN BARU! penawar kepada penyakit tekanan darah rendah

Assalamualaikum,

Selamat berpuasa semua, tak lama lagi kita dah nak raya dah kan? Tapi kepada mereka yang mempunyai tekanan darah tinggi jaga-jaga sikit bab makan tu, kang tak pasal2 beraya kat hospital ye tak? Bagaimana pula mereka yang mempunyai tekanan darah rendah? Ada penawar tak? Ini adalah satu penemuan terbaru, hasil dari kajian pakar2 kesihatan seluruh dunia, dan telah diumumkan melalui TWITTER saja... Well, dunia dah maju kan? hahaha... 

Takyah susah2 log in twitter anda nak cari, tak perlu juga susah2 nak register twitter semata2 nak cari, aku dah dapatkan printscreen tersebut. Maka dengan segala hormat dan bangganya aku yang merupakan pesakit tekanan darah rendah mengumumkan.....



P/S: kalau siapa2 ludah aku, aku sepak guna selipar crocs aku nih!!!!




6 comments:

Hidayah said...

Tak terkata apa..

razzwey razz said...

hahahahaa...

ikhwan yusuff said...

hahahaha....mmg boleh menaikkan drh..yg meludah 2 last2 msuk hospital..hiihih

razzwey razz said...

itu memang tidak dapat dinafikan lagi lah, kalau tak kena penampo, kena kaki terus... hahahaha

jejari kucing said...

hahaha lawak!

razzwey razz said...

jejari kucing,
nak cuba?