PTS

Cosmoderm

cosmoderm

Cosmoderm

cosmoderm

Wednesday, July 24, 2013

Penyamun di KLCC?

Rilek, rilek semua...

Ini bukan lah penyamun yang dok buat jenayah tu. Ini penyamun yang baik dan berbudi, hehehe... Tak lain tak bukan Penyamun Inc.. Sabtu lepas buat pertama kalinya kitorang berjaya mengumpulkan kesemua 8 ahli Penyamun Inc. setelah setahun berkumpul asyik tak lengkap je. Ye lah, masing2 pun ada komitmen tersendiri ye tak? kitorang pun faham, so perjumpaan kali ini mencatat sejarah baru dalam Penyamun Inc. sendiri setelah kali terakhir kitorang berlapan berjumpa adalah semasa shooting shortfilm "PUPUS", tapi itu tak official sebab Boni kacak masih belum jadi ahli Penyamun inc.

So bila dah berjumpa kesemua 8 penyamun ni, kegilaan kitorang berada pada tahap naga sakti kesuma dewi *ini sudah lebih* Korang layan je lah kegilaan kitorang ni ye?

Penyamun Inc. kalau dah berjumpa, macam ni lah...

dari kiri: Reja Mus, Aman Wan, Alaka Zam, Awi, Bophairy, Xs Rizal, Boni Kacak & Razi

Buddyz, takkan terpisah, bak kata Aman Wan... :-)

Harapan kami semua, semoga hubungan persahabatan ini akan berkekalan sampai bila-bila. Amin...





2 comments:

boni kacak said...

harapnya akan berkekalan juga branding penyamun inc. ni :)

razzwey razz said...

harap, branding PENYAMUN INC. makin kuat & dikenali... :-)