PTS

Cosmoderm

cosmoderm

Cosmoderm

cosmoderm

Sunday, June 8, 2014

Apa Yang Kitorang Nampak Di Bahu Jalan Itu?

Nak dijadikan cerita, sabtu lepas aku bersama2 rakan blogger berkongsi kenderaan nak ke kenduri kahwin rakan blogger jugak di Seremban. Jalan agak sesak entah kenapa tah, kitorang terlihat aksi tak senonoh betul2 di bahu jalan sebelum traffic light.

Kitorang pun tak tau la, nak respon macam mana masa tu, malu? geli? meluat? nak muntah? kesian? entah la. Apa nak jadi lah...

Sila skrol ke bawah kalau nak tengok...

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I

jangan marah haaaa... 



No comments: