PTS

Cosmoderm

cosmoderm

Cosmoderm

cosmoderm

Wednesday, June 25, 2014

Hari ini aku jumpa blogger ..............

Tadi aku keluar kejap, temankan abang aku settlekan urusan beliau di putrajaya, dan kebetulan lah pula tempat yang aku nak pergi tu juga ada seorang rakan blogger yang bekerja di situ. Nak kata Bestfriend, kitorang ni sebenarnya "partner bertekak" je, sikit-sikit gaduh je, hahaha... Tapi sebenarnya dia seorang yang baik hati, biasalah usik mengusik, gaduh-gaduh tu normal kan. 

Blogger yang aku maksudkan itu ialah....



NAJEEB!!!!


Ye, pemilik blog http://katanajeeb.blogspot.com yang rajin membebel persis seorang pengawas sekolah yang menjaga di pintu tandas pada waktu rehat, hahaha... (gurau Jeeb!!!) Korang sila terjah blog beliau ye? Jangan lupa follow juga, tinggalkan jejak anda di ruangan komen, mesti dia tak balas punya, hahahaa...

7 comments:

KiD said...

owh... itu abang najeeb yea... haaai...

[n a j e e b] said...

hihi...

[n a j e e b] said...

see...aku rajin reply okeh!

razzwey razz said...

Ya Itulah dia...

razzwey razz said...

Chehhh... Hahahaha...

Cik Ngah said...

nak signnnnnnnnnn..... adik gi jumpa abg ngah,abg long busy katanya haaahaaa

razzwey razz said...

Pm dia cepat2, nanti dia tak layan... Hahaha...