PTS

Cosmoderm

cosmoderm

Cosmoderm

cosmoderm

Thursday, June 26, 2014

Ke Klinik Lagi

Aku tak tau lah nak kata apa, rasanya dalam minggu ni dah dua kali aku amik mc. Nak kata sebab cuaca panas mungkin juga, nak kata sebab stress kerja, tak lah stress sangat, faktor tak cukup rehat mungkin juga tu.



Padahal aku dah cuba untuk atur perjalanan harian aku secara sistematik, dari keluar rumah, hingga ke pejabat, sampai lah waktu balik kerja dan ke rumah. Rasanya dari segi itu aku tak lah stress sangat pun. 

So aku rasa faktor cuaca juga ni, dan kekurangan air dalam badan menjadi punca aku jatuh sakit dalam minggu ni. Kalau boleh aku tak nak lah kerap sangat cuti sakit, tak seronok. Duit pun keluar macam air je nak bayar charge perubatan.

Kawan2 semua doakan aku sihat semula ye? 

No comments: