Cosmoderm

Monday, September 1, 2014

Hari 1 : Gambar Terbaru Anda dan 5 Fakta Tentang Diri Anda

Assalamualaikum,

Atas dasar semangat Bloggerisme (suka suki je!!!), aku menyahut cabaran untuk menyertai "CABARAN 30 HARI" ini. Yoshhh!!!

Hari 1: Gambar Terbaru Anda



5 Fakta Tentang Aku:

1. Suka Menyanyi
2. Suka Membebel
3. Suka Makan
4. Suka Budak-Budak
5. Suka Ambil Gambar Selfie Sambil Buka Mulut Luas-Luas

Kepada yang mengenali aku, betul ke fakta2 yang aku taip di atas tu. Setuju tak? Kalau tak setuju, korang buat-buat setuju je lah ye? Hahahaa...

Ok, misi hari pertama dah selesai kita tunggu apa cabaran untuk hari kedua pulak!

33 comments:

Yan Ty said...

Tipu2.. gmbr tu tak nganga pun

razzwey razz said...

Ty, gambar atas tu bukan selfie sebab ada orang yang amikkan... Syarat selfie, kena amik gambar sendiri... Hehehe

Cik Sue said...

jom berduet membebel jom hahahahha..tq joinnnn

qaseh dalia said...

Suka makan tu setuju haha

Lisa Nurulain said...

No5 tu tkpernah nmpka agg

fizafantagirO said...

boleh join kak sue nih, suka bebellll , hihi

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

hehehe nanti bg gambar selfie mulut nganga luas2 tau... nak tengok wkwkwkwkwk

irrayyan said...

Nak tengok gak selfie mulut nganga luas2 :D

Nazlee Ismail PCL said...

Suka bebudak tu sama dengan pcl, Razi kali pertama jumpa di BGR. Dgn pcl belum kenai betui², yg pasti Razi baik orangnya.., haha. Teruskan cabaran dan saling mengenali, kita family blogger!

Nazlee Ismail PCL said...

Suka bebudak tu sama dengan pcl, Razi kali pertama jumpa di BGR. Dgn pcl belum kenai betui², yg pasti Razi baik orangnya.., haha. Teruskan cabaran dan saling mengenali, kita family blogger!

razzwey razz said...

Qaseh, haippp!!!! Hahahaha

razzwey razz said...

Jom!!!! Hahahaa...

razzwey razz said...

Lisa, boleh baca kat entry lepas ni...

razzwey razz said...

Kitorang dah sain kontrak untuk album bebel... Hahahaa

razzwey razz said...

Hahahaa... Nganga skeettt~~~

razzwey razz said...

Alhamdulillah, ada banyak masa lagi kita nak kenal2 lebih rapat bang... Hehehe...

dikbee said...

pernah dengar sore razi kat insta... sedap... hehe

Hanim Hashim said...

Cer selfie ngan mulut ternganga pliss hehehe :D

Farah Waheda Wahid said...

suka menyanyi, jom kita gi karok sesama... hik hik hik...

Eraz Fadli said...

Kenapa gambar ni tak buka mulut luas2? Hehe..

Fatin Bella said...

Sama lah kita suka nyanyi! Boleh la karok sama2. Hihi

Hafiz Rahim said...

Jaga mulut bro. Nnt lalat masuk

::EIDA:: said...

mane mane gmbr nganga???? hikhikhikk

www.idabaharum.com

razzwey razz said...

Hahaha... Biasa je...

razzwey razz said...

Tengok kat entry next... Dah ada... Hehehe

razzwey razz said...

Jom! Jom!

razzwey razz said...

Kalau buka luas sangat nanti habis orang kena sedut dalam mulut... (feeling vacuum cleaner)

razzwey razz said...

Hari tu dah karok sama kan? Hahaha

razzwey razz said...

Banyak dah masuk... Hahaha

razzwey razz said...

Check kat next entry...

razzwey razz said...

Check kat next entry...

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualiakum... razzwey,

visit sini.. datang daripada kelab abg ben... baca2 entry kat sini.. kenal sesama rakan blogger..

mselim3

yaya_flanella said...

Memang betul sangat. tapi rz is adorable. hehe