PTS

Cosmoderm

cosmoderm

Cosmoderm

cosmoderm

Wednesday, June 17, 2015

Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga


Assalamualaikum semua,

Ramadhan kembali lagi. Dan pada bulan ini juga ramai yang merancang untuk mencari lokasi berbuka puasa tidak kira samada bersama keluarga, rakan-rakan atau juga sendirian, hehehe. 

Jika pada entry sebelum ini, lokasi berbuka puasa adalah di sekitar Kuala Lumpur, kali ini kita ke Bangi pula. Bangi bukan sebarang Bangi, tapi di UKM Bangi. Haaaa, jangan terkejut bukan berbuka puasa di kafeteria universiti, tapi di Hotel Puri Pujangga, UKM Bangi.

Begonia Coffee House, Hotel Puri Pujangga mempersembahkan CITARASA RAMADHAN bagi Ramadhan 2015. Tema ini dipilih bagi memenuhi citarasa setiap pengunjung yang merindui hidangan-hidangan yang biasanya popular sepanjang Ramadhan. Citarasa Ramadhan akan bermula pada 20 Jun 2015 hingga 15 Julai 2015 mulai jam 7.00 malam hingga jam 10.00 malam.

Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Add Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Citarasa Ramadhan menyediakan pelbagai jenis hidangan seperti:-

-Pecal Kampung
-Rojak Tauhu Bakar
-Sengkuang Calit
-Sup Soto Madura
-Roti John
-Murtabak
-Nasi Beriyani Gam
-Nasi Beriyani Gam Ayam
-Ayam Percik Kelantan
-Daging Salai Kuah lemak
-Dan banyak lagi...

Haaaa, nak tengok tak hidangannya? lihat bawah...

Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Nampak tak Nasi Beriyani tu, grand sungguh kan? siap ada timun dan tomato lagi keliling. (get it?) hohohoh...
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Haaaa... Buffet Ramadhan juga tidak akan lengkap tanpa kambing golek, berapa kali rasanya RZ ulang alik nak top up kambing ni. Sedap wooo...

Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Kalau nak cakap pasal manisan, memang terbaiklah! Ada ais krim goyang, cendol, kek, kuih-muih Melayu, pelbagai jenis puding. Haaaa, tak cukup dengan cerita saja kan? Nah, tengok sendiri gambarnya...

Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buah-buahan tempatan pun ada tau.

Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga

Ruang di antara setiap meja adalah sangat selesa, bermakna anda tidak perlu risau terlanggar meja atau kerusi meja bersebelahan.

Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Nak tahu apa yang RZ makan? Lihat gambar di bawah. Tapi jangan tertipu, yang ini hanya untuk tujuan gambar sahaja, sebenarnya RZ makan penuh sepinggan dan tambah lagi berpinggan-pinggan, hahaha.

Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Buffet Ramadhan | Citarasa Ramadhan, Hotel Puri Pujangga
Harga bagi Citarasa Ramadhan, Begonia Coffee House, Hotel Puri Pujangga adalah RM70 seorang manakala kanak-kanak berumur 6 hingga 12 tahun adalah RM35. Kanak-kanak di bawah umur 6 tahun tidak dikenakan sebarang bayaran.

Kemudahan surau disediakan bagi yang ingin menunaikan solat maghrib selepas berbuka puasa. Tempat letak kenderaan adalah PERCUMA.

Hotel Puri Pujangga terletak di dalam kampus induk Universiti Kebangsaan Malaysia, Bangi Selangor dan lebih mudah di akses melalui pintu ke-2.

Untuk keterangan lanjut, boleh hubungi butiran di bawah:-

Ms Khaila Khalid
Operation Manager
Emel : khaila@puripujangga.com.my
Tel : 03-89274128/ 89262443
H/p : 017-6992437


8 comments:

Farah Waheda Wahid said...

nyum nyum nyum, nampak menarik bolehlah cuba kalau berkesempatan ni nanti...

Nadia Johari said...

macam-macam hado

Lea IsNawi said...

yang last tu kambing kannn

biasa menda ni la dicari time berbuka ala buffet

hehe

amsran said...

wahh.. bestnya....banyak pilihan..

razzwey razz said...

Booking dulu rau, kang datang tup tup dah full.house... Hehehe

razzwey razz said...

Macam macam hadooo...

razzwey razz said...

Tepat sekali, di mana2 pun tetap kambing menjadi tumpuan... Hehehe

razzwey razz said...

Best! Best!