PTS

Cosmoderm

cosmoderm

Cosmoderm

cosmoderm

Wednesday, June 10, 2015

Kisah Seram di LRT Maluri

Assalamualaikum semua,

RZ ingin berkongsi cerita tentang sebuah kisah pelik yang RZ alami semasa berada di stesen LRT pada hari Sabtu yang lalu. Pelik? Seram? Korang nilaikan sendiri...



Kisah seram di di LRT Maluri
Mamat misteri: "abang, saya mau pegi itu kepong, ada bas ka?"
Aku: "awak kena naik lrt ke stesen bandaraya dulu, lepas tu tukar naik KTM ke Kepong. Kalau bas saya tak tau lah."
Mamat misteri: "terima kasih abang" (terus berjalan lemah ke arah flat di belakang)

Naik atas stesen, guard tanya aku.

Guard: "maaf, encik cakap dengan siapa kat bawah tadi?"
Aku: "entah, orang myanmar kot, nak tanya jalan ke Kepong. Kenapa?"
Guard: "tak, saya nampak encik bercakap sorang2 je tadi."
Aku: "hahh!!!!" (toleh balik ke belakang, mamat tu dah takde)

TAKOOOOTTTTT!!!!!!

Siapa mamat tu sebenarnya?

sumber gambar dari www.flash-screen.com

12 comments:

Rawlins GLAM said...

Uwaaaa
Ngeri nyer
Huhuhu

razzwey razz said...

Takoottt!!!!

DYatie ABakar said...

Woi ngeri! Yt dulu pkl 10 malam pun ada kt situ. Balik nyoping jusco. Hahahaha. Nasib baik x pernah mengalami incident sedemikian.

ainniah said...

scary...huhuhu

Lisa Nurulain said...

dah tu tk tgok muka ke ? haha hantu kepong

razzwey razz said...

Huhuhuuu...

razzwey razz said...

Takoottt

razzwey razz said...

Sah2 kitorang sembang, mestilah berdepan.... Huhuhuu

Nooraini Ali. said...

Ni baru ngerii

Kak Sue said...

Nasib tak demam..takotttt

Kak Sue said...

Nasib tak demam..takotttt

Nadiah said...

Ok yg ni ngeri sikit...