PTS

Iklan lagi

Cosmoderm

cosmoderm

Cosmoderm

cosmoderm

Thursday, March 17, 2016

Diganggu Hantu Di Pejabat!

Assalamualaikum semua,

Nak dijadikan cerita petang semalam RZ pulang sedikit lewat dari pejabat, dalam 6.20 macam tu baru lah nak terhegeh-hegeh nak balik. Tak sedar diri naik bas, ingat kaya sangat nak call teksi kan? hahahaha.



Maka ceritanya begini, masa tengah kemas barang, tiba-tiba RZ terdengar suara perempuan tengah nyanyi lagu opera, sedap pula tu! (sempat lagi puji!) Suara dia betul-betul kedengaran di sebelah telinga RZ, sayup-sayup suaranya. Bulu roma dah meremang ni, tak nak toleh belakang! laju cabut charger handphone, letak handphone dalam poket, prepare duit tambang bas.



"Please!!! jangan lah kau tunjukkan diri depan mata pula ye?!" RZ dah cuak sangat ni!

Bila buka beg, makin kuat nyanyiannya! haishhhh!!!! tolong lah jangan buat macam ni plissss!!! 

Rupanya...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Haaiisshhh!!! Buat orang sakit jantung je, rupanya handphone RZ yang satu ni dok play lagu dalam beg, lupa nak matikan! Kena pula tengah keluar lagu opera, padan muka letak lagi lagu-lagu macam tu dalam handphone!

Apa-apa pun balik dulu lah! cabuuuuuuttttt!!!!

29 comments:

Nooraini Ali. said...

Hadoiiii,kasi seram jerr!!

Nooraini Ali. said...

Hadoiiii,kasi seram jerr!!

Kak Sue said...

cehhhhh..buat suspen jeee..

Kak Sue said...

cehhhhh..buat suspen jeee..

Sue Izza said...

sengallll buat cuak je ,dah la malam tadi tgk cite hantu thai huh

Nadiah said...

Hahahaha.... Sengal labu air.... Lawak la...

Zenan Sd said...

Hhuhuhu...ngok ngek tul..

Zenan Sd said...

Hhuhuhu...ngok ngek tul..

Permatabiru said...

HAHAHA kelakar..done follow here..#newbieskbba9

Suriaamanda said...

Aku dah agak dah...ko memang kan raziiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

notorious_kill-joy said...

Rain aaaaaaaaaaaaaaaaa

Yanty Lee said...

Bengongggggg ..... Penakut rupanya.

Nadia Johari said...

Sengalll..jadi betul3 baru tau

Emarieys said...

hahaha..kan dah kena.

moobing Panda said...

wakakakaka.....nanti kang betul betul baru kau tauu Zy heheheheh

Akif Imtiyaz said...

Nak sangat ke jumpa hantuuuu razi

razzwey razz said...

Seram kite tauuu....

razzwey razz said...

Tanjat boboiiii

razzwey razz said...

Hahahahaaaaaa... Ampuuuuunnn

razzwey razz said...

Sengal labu air tu macam mana?

razzwey razz said...

Weeekkkkk!!!!!

razzwey razz said...

Hai hai...

razzwey razz said...

Kite tatau apa2 kak, kite tak bersalah... Hahahaha

razzwey razz said...

Gelilaaaaaaaaahhhhh

razzwey razz said...

Takooooottttt

razzwey razz said...

Dah selalu jadi dah pun....

razzwey razz said...

Padan muka sendiri.... Hahahhaa

razzwey razz said...

Dah selalu kena dah pun... Huhuhuuu... Nampak live lagi...

razzwey razz said...

Bosan dah jumpa...