Cosmoderm

Thursday, April 28, 2016

Bila Mira Filzah Komen Di Blog Razzwey

Assalamualaikum semua,

Benda ni dah berlaku lama dah, tapi baru teringat nak cerita kat sini. Terkejut beruk RZ bila Mira Filzah komen kat blog RZ yang tak seberapa ni (walaupun sebenarnya memang syak ada orang menyamar), hahahaha. Tapi sebab nama Mira Filzah tu, RZ redha je konon-konon dia sendiri yang komen, hahahaha.


Malas nak cakap banyak, korang tengok je lah komen di gambar bawah ni. hahahaha.


Tapi bila ada komen yang ini pula


Kalau dah "bodyguard Mira Filzah" pun komen sekaki, sah la menyamar! benci betul lah! hahahahaa.

P/S: Hati-hati dengan individu menyamar sebagai artis, hahahaha.

15 comments:

Akif Imtiyaz said...

Hahahhaa menyamar laa plok

Akif Imtiyaz said...

Hahahhaa menyamar laa plok

Jueliza Jamani said...

hahaha penyamaran baik punya ni.. kekekekke kemahin siap ada bodyguard mira filzah.. lawak sungguh

Juliana Evas said...

U.. Diorang menyamar je tu. Nanti i suruh spy i siasat siapa yang menyamar tu.

Juliana Evans said...

Eh typo plak nama i. Sorry keyboard rosak. Grrr

Julia Johari said...

hahahaha ada plak rajin menyamar aduyaiii potong stimmm

Mera Hussain said...

Hahahaha... Yg ni lawak.. Confirm lepas nie driver dye pulak yg komen. Lepastu org gaji dye lepastu juru mekap dye pulak. Hahahahha

Mera Hussain said...

Hahahaha... Yg ni lawak.. Confirm lepas nie driver dye pulak yg komen. Lepastu org gaji dye lepastu juru mekap dye pulak. Hahahahha

ZULHILMI TEMPOYAK said...

hahahahahaha... ini klakor sket.. bodyguard jugak

razzwey razz said...

Mira Filzah dah tau sape, tang bodyguard ni nak kena siasat... HahahHaa

razzwey razz said...

Over tau boduguard mira ni... Hahahaha

razzwey razz said...

Ni lagi sorang!!! Hahahaha

razzwey razz said...

Hahahahaaa... Best gak layan ni...

razzwey razz said...

Dah ada elfira loy, juliana evans dah... Hahahahaaa

razzwey razz said...

Lepas ni siapa lagi nak tinggalkan komen... Hahahahhaaa