Cosmoderm

Friday, July 22, 2016

Leher Dah Nampak! | Kurus dengan KuRose

Assalamualaikum semua,

Tak lewat lagi kan RZ nak ucap Selamat Hari Raya? Raya sebulan weh! Mestilah meriah kan, pakai baju cantik-cantik, boleh makan macam-macam, haaaa gitu! Tapi sebelum tu, nak tanya juga, puasa korang bagaimana pula? Bagi yang berniat untuk menurunkan berat badan sempena ramadan ni, berjaya tak? hehehe. Bagi yang berjaya RZ ucapkan tahniah, namun pada yang kurang berjaya menurunkan berat badan semasa ramadan baru-baru ini, RZ syorkan korang cuba KuRose!

KuRose ke Kurus? RZ tak salah taip, KuRose ni sebenarnya nama produk. Tujuannya? Dah namanya KuRose, mestilah antara tujuan utamanya ialah untuk mengKURUSkan badan, tak gitu? Tapi selain dari menurunkan berat badan, ada banyak lagi manfaat KuRose ni. Sekejap lagi RZ cerita panjang lebar, hehehe.

KuRose, KuRose Stay Slim,

Apa kandungan dalam KuRose?

KuRose, KuRose Stay Slim,

Sebenarnya KuRose ni merupakan minuman detox, ala yang korang selalu lihat kat facebook tu, potong lemon, potong limau nipis, letak timun rendam semalaman dalam botol air. Haaaa, tapi kali ini korang tak perlu nak potong-potong lagi dah, semua kandungan digabungkan di dalam 1 sachet yang kecil ini saja.


KuRose, KuRose Stay Slim,

KuRose mengandungi 21 sachet yang boleh diminum terus selepas dibuka, RZ amalkan 1 sachet sebelum tidur. TIADA kesan sampingan drastik seperti buang air besar tanpa henti, hahaha. Baguslah kan? Penat tau kalau nak berulang alik ke tandas. Sebab tu RZ suka KuRose ni, tidak memberi kesan sampingan yang pelik, hahaha.


KuRose, KuRose Stay Slim,

RZ ada sebutkan tadi, selain dari menurunkan berat badan, KuRose juga mempunyai banyak lagi kelebihan. Nak tau apa dia? lihat gambar di bawah berserta testimoni pengguna KuRose sekali.

KuRose, KuRose Stay Slim,

RZ mula menggunakan KuRose bermula minggu ketiga ramadan, walaupun pada ketika itu pemakanan pun tak begitu teratur sangat, dek kerana jemputan berbuka puasa di sana sini, tapi kesannya tetap kelihatan. Bagaimana jika RZ menggunakan KuRose dalam masa yang sama membuat senaman dah mengawal pemakanan? mesti lebih ketara perubahannya. Nak tengok perubahan pada RZ tak?

SEBELUM

KuRose, KuRose Stay Slim,

SELEPAS (2 MINGGU MENGAMALKAN KUROSE)

KuRose, KuRose Stay Slim,

KuRose, KuRose Stay Slim,

Selepas 2 minggu, paling ketara kelihatan ialah Double Chin RZ dah semakin susut. Selain dari itu, tali pinggang RZ pun sudah terpaksa ditambah lubang lagi, kerana sudah mulai longgar, seluar kerja pun dah longgar, baju pun sama. Haaaa Kulit pun nampak cerah sikit, hahahaha. Makin cantik lah RZ lepas ni, ehhh kacak! haaaaa, Kurus, Kacak dan Sihat, gitu!
Gambar di bawah meruapakan antara yang berjaya menurunkan berat badan dengan mengamalkan KuRose. Segak dan cantik semuanya.

KuRose, KuRose Stay Slim,

KuRose, KuRose Stay Slim,

KuRose, KuRose Stay Slim,

KuRose, KuRose Stay Slim,

Haaaaa, macam mana? RZ bukan saja selitkan testimoni orang lain saja tau. Malah testimoni dari RZ sendiri, memang berkesan. Dan RZ juga bercadang untuk meneruskan lagi pengambilan KuRose sehinggan mencapai berat badan yang ideal gitu. Yang penting sekali ialah, KuRose merupakan produk buatan Malaysia, Halal dan diklasifikasikan di bawah kategori makanan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

Ada yang berminat nak dapatkan KuRose, sempena hari raya ini KuRose akan dijual dengan harga kasih sayang gitu, cuma RM100 sebotol/21 sachet. Tawaran harga kasih sayang ini hanya terhad kepada 100 pembelian botol yang pertama saja, cepaaatttt!!! Harga asal bagi KuRose ialah RM188, jimat banyak tu.

Untuk lebih lanjut mengenai KuRose, lawati:-

Facebook

Instagram

Hotline
019- 2176962

10 comments:

Shiqeen Sattar said...

Woww hebat x sabar nak tgk Razi versi kurus..

Shiqeen Sattar said...

Woww hebat x sabar nak tgk Razi versi kurus..

Izzati Suhaide said...

Wahhh...nampak perubahan tu pada razi..hebat..tahniah..

Afiq Halid said...

Woot woot. Perubahan yg ketara. Hebat. Mungkin saya juga perlu mencuba. 👍🏻👍🏻👍🏻

Nadia Johari said...

uishh kurus weii..jumpa gathering raya nanti..kot2 kurus sampai tak cam..

Akif Imtiyaz said...

Heehe nampak daa kurus laaa Razi sekarang ni..Nanti kalau makan berterusan makin kurus laa nanti

Dkna Abza said...

Aku tengok muka ko slim.. Cuba ko pi timbanh, susut bape kg.. Jai 2 kg susut lepas makan kurose ni

PCL said...

Bagus Razi memang pcl perasan nampak leher Razi jinjang.. terbaik KuRose.

yaya cendana said...

so nnt dtg mjls yaya makesure slim k.hahhaahaa

jemput dtg & komen sini...tq :)

http://www.yayacendana.com/2016/07/dapat-baucer-rm5-untuk-pembelian.html

Nooraini Ali. said...

eh..ni jelous ni..nk kena cuba lah