Cosmoderm


Wednesday, March 22, 2017

Kenapa Aku Pilih Tyzara?

Rambut adalah mahkota bagi wanita. 

Nope!. Istilah tu kena tukar dah sekarang. Rambut adalah mahkota  kita. Tak kira lelaki atau wanita. Hatta wanita berhijab pun pentingkan kesihatan rambut tau. Sebab tu lah kita kena pandai memilih produk penjagaan rambut yang sesuai. 

kenapa aku pilih tyzara, shampoo soya, shampoo tyzara, tyzara


Nak rambut sihat dan cantik? Menyampah tengok kelemumur umpama debu? Letih duk kutip rambut yang berguguran setiap kali kita menyikat atau mencuci rambut? Nak rambut lembut dan mudah diurus? (Sila baca dalam nada pengacara Go-Shop, hahaha). Tak payah fikir banyak ok. RZ dah jumpa produk yang boleh selesaikan masalah-masalah rambut ni.

kenapa aku pilih tyzara, shampoo soya, shampoo tyzara, tyzara


Produk penjagaan rambut Tyzara!! Shampoo dan serum rambut!! Tepuk tangan semua!! πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Shampoo rawatan dari Tyzara atau lebih dikenali dengan shampoo soya ni diperbuat dari kacang soya . Kacang soya asli tau. Maknanya tak diubah secara genetik. Tak payah cakap banyak. Ni kat bawah ni RZ senaraikan bahan utama shampoo rawatan soya Tyzara ni :-

kenapa aku pilih tyzara, shampoo soya, shampoo tyzara, tyzara

 - PROTEIN SOY - ia dihasilkan daripada kacang non-GMO (yakni, kacang yg tidak diubahsuai secara genetik).dan ia diperbuat daripada kacang soya asli. Di mana protein soya ini memberi tenaga pada rambut kita.

kenapa aku pilih tyzara, shampoo soya, shampoo tyzara, tyzara

 - PANAX GINSENG ROOT EXTRACT - menguatkan akar rambut dan memberikan kesuburan kulit kepala utk memberi ruang anak rambut baru utk tumbuh.

kenapa aku pilih tyzara, shampoo soya, shampoo tyzara, tyzara

 - MAJUS ROOT EXTRACT - memberikan vitamin pada akar rambut dan meNyahkan kotoran kulit kepala.

Kita dah maklum kacang soya ni tinggi dengan protein. Dan tugas protein adalah untuk memberi tenaga dan menguatkan sel-sel badan. Termasuklah sel-sel rambut. Sebab tu lah shampoo Tyzara ni amat sesuai digunakan untuk korang yang mengalami masalah keguguran rambut. Haa... untuk akak-akak yang baru lepas bersalin tu, masalah rambut gugur selepas bersalin memang tak boleh nak elak. Ni haa kak... cara rawat rambut gugur, guna shampoo ni kak. Tak menyesal punya lah. Sebelum mencuba shampoo soya ni, setiap kali RZ cuci rambut mesti ada rambut gugur. Banyak pula tu. Nyampah tau! Terima kasih Tyzara, selepas bertemu dengan shampoo soyamu, masalah tu semakin hari semakin berkurangan. Dan RZ semakin hari semakin sayang padamu *blush*.

Itulah sebab kenapa rz pilih Tyzara, serasi bersama gituh, kikikikiii...

kenapa aku pilih tyzara, shampoo soya, shampoo tyzara, tyzara


Shampoo soya ni bukan sahaja merawat masalah keguguran rambut, malah membantu untuk menyelesaikan masalah gatal kulit kepala dan kelemumur, rambut rosak/bercabang akibat dari produk-produk penjagaan rambut yang tidak sesuai. Hakak-hakak dan hadek-hadek manis yang berhijab tu, walaupun RZ ni lelaki, RZ tau masalah rambut korang. Sebab kakak RZ selalu membebel rambut dia berminyak dan berkelemumur kalau sehari tak shampoo. Kulit kepala gatal ya ampun toksah cakap ah. Dia berhijab, so peluh dan wap terperap kat kepala. So RZ bagi dia cuba shampoo soya ni. Hasilnya? 

"Amazing!" 

Katanya. Sebab tu dia duk bising suruh RZ belikan lagi. Belikan tu maknanya suruh belanja okay? πŸ˜’

Rz tunjukkan satu testimoni secara live dari rz sendiri mencuba Tyzara buat pertama kali dan terus terpikat, gituh!!! Flip hair sikit je rambut dah elok terletak! Hahaha...

A post shared by Mama Kembar 3 (@mamakembartiga) on


Nak rambut gebu dan ringan plak? Haa.. cuba serum rambut Tyzara ni pula.

kenapa aku pilih tyzara, shampoo soya, shampoo tyzara, tyzara

Ni dik... RZ nak cerita pengalaman lepas guna serum rambut ni. Masa RZ nak potong rambut kat salon, tukang gunting rambut cakap apa tau, 

"lembutnya rambut, sayang plak nak potong" 

Ahh... I is bangga *blush*. Best tak? Best tak? Best tak? hahahaa...


Teruja tak nak cuba shampoo soya ni? Sangat kan? So jangan buang masa. Hubungi agent Tyzara dengan segera! Jom kita bersoya!! 

kenapa aku pilih tyzara, shampoo soya, shampoo tyzara, tyzara

Harga Tyzara 

Normal Price:
Shampoo RM65.90 ( 100ml )
Serum RM59.90 (15ml )

Info penting yg lain boleh di dapati di sini:-
Hotline : 019-5767697 

12 comments:

Afiq Halid said...

Boleh menang gini. Creative.

Mohaz Sue said...

Nak cuba jugalah

Lisa Nurulain said...

Wahh boleh menang ni! I loike entri ni

Mama Kembar 3 said...

Teringat model flip hair tu, mmg cun jaa rambut. Maybe sbb model pun handsome kan ;-)

Aznan Sd said...
This comment has been removed by the author.
Aznan Sd said...

Memang bestkan lepas guna syampu pastu pakai serum...memang ringan je rambut..

iffah hussin said...

Tyzara memang best

Shark Kay said...

nama tyzara ni mmg unik

YB Shehan said...

Hari tu sbb x mndi kt kolam tu je.. kalau tak.. leh jd model gak hahahaha

qaseh dalia said...

Gud luck.. Best syampoo ni

Nazlee Ismail said...

Nak cuba jugalah.. Razi, rambut ai pun nak kasi lembutt lagi..

Lisa Nurulain said...

good luck raji!!